Omtaler
Omtaler
Generelle oplysninger
- VejledningerOmtaler af overnatningsstederVores netværk er bygget på ærlige og gennemsigtige omtaler. Værter og gæster skriver omtaler, når opholdet er afsluttet.
- VejledningerOmtaler af oplevelserVores netværk er bygget på ærlige og gennemsigtige omtaler. Værter og gæster skriver deres mening, når oplevelsen er afsluttet.
- VejledningerSådan skriver du en omtaleVi du gerne rose din seneste gæst eller rejse til skyerne? Det er vi vilde med. Gå til Omtaler i en webbrowser for at komme i gang.
- VejledningerRedigering af en omtale, du har skrevetDu kan redigere en omtale, du har skrevet, indtil din omtale er offentliggjort.
- VejledningerSvar på omtalerDu kan skrive et offentligt svar på omtaler, som andre skriver om dig, men du kan ikke fjerne dem. Omtaler fjernes kun, hvis de overtræder v…
- VejledningerStjernebedømmelserMed stjernebedømmelser kan gæster vurdere opholdet i din Airbnb-bolig i forhold til kommunikation, generel renhed, samlet oplevelse med mere…
- NetværkspolitikAirbnb's OmtalepolitikVores politik er med til at sikre nyttige, informative og præcise omtaler til gæster og værter.
- NetværkspolitikAirbnb's mægling ved tvist om omtalerFå mere at vide om Airbnb's moderering af omtaler, og hvordan den kan påvirke din status som vært eller gæst.
- VejledningerOmtaler af Airbnb.org-opholdDisse omtaler fungerer anderledes end almindelige ophold – omtaler af gæster er skjulte, og omtaler af værter er offentlige.
Til gæster
- VejledningerTidsrum for at skrive anmeldelserDu har 14 dage efter udtjekning til at skrive en omtale af en rejse. Du kan også sende værten en besked via Airbnb-meddelelsestråden.
- VejledningerKan jeg skrive en omtale af min vært, hvis vedkommende har aflyst min reservation?Hvis omstændigheder gør, at din vært annullerer din reservation, er der et par muligheder for at skrive en omtale.
Til værter
- VejledningerHvorfor vises mine omtaler ikke i rækkefølge?Omtaler er sorteret på baggrund af flere faktorer, der er nyttige for gæster, fra hvor ny omtalen er, til det sprog omtalen er skrevet på.
- VejledningerHvorfor har jeg fået en omtale, der siger, at jeg aflyste?Hvis en reservation annulleres, bliver en automatisk omtale slået op på din profil.
- VejledningerHvordan fungerer vurderinger og omtaler for medværter?Omtaler vises på opslagssiden og opslagsadministratorens profilside.